***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

17 Haziran 2014 Salı

Özlem Tunca Esirgenç röportaj notlarım

Dünyayı gezen bir kadını İstanbul sınırları içerisinde bulunca bir de anne olduğunu duyunca hemen röportaj yapmalıyız diyerek kapısını çaldığım Özlem Tunca Esirgenç ile Anne Bebek Dergisi’nin Temmuz sayısı için buluştuk… Röportajımızı özellikle ve özellikle anne adaylarının okumasını tavsiye ediyorum. Hele bu anne adayları arasında evden dışarı çıkmayan, hamileliğini hastalıkmış gibi yaşayanlar varsa lafım direk size, okuyun efendim. Okuyun ki hamileliğinizi nasıl abarttığınızı görün. Tabi burada mecburi halden, risklerden dolayı kıpırdamayan anne adaylarını eliyorum diyerek röportajımız sırasında neler olduğuna geçiyorum…



Kanaltürk’ten sizler gibi “Dünyayı Geziyorum” programından tanıdığım biriydi Özlem Tunca Esirgenç ama programdaki o sıcak hali bana arkadaşımla sohbet etmeye gidiyormuşum hissini yaratınca ve Özlem’de bizi çok güzel, samimi bir gülümseme ile karşılayınca Özlem Hanım oldu Özlem :=)

Hemen başladık sohbete, “Hep ayakta durmak istiyor ah Aslıhan!” diyor… "Haklı..." diyerek cümlesini bölüyorum. Sizce de haklı değil mi ufaklık? Anne karnında sürekli gezen bir bebek, dünyaya geldikten sonra da yine aynı şeyi istemez mi? Çocuğunuzla konuşun, onunla iletişim kurun, müzik dinletin derler ya hep işte bu da aynı durum diyorum. Gülümsüyor, röportajımıza devam ediyoruz…

Röportajımız sırasında hiç sesini çıkarmayan, aman nazar değmesin dediğim Yakup Can annesi ve babası ile dünyayı gezmeye devam ederken de uyumlu bir bebek olarak büyümeye devam ediyor…

38. haftasında doğuran ve 36. haftasına kadar programını çeken. 40’ının çıkmasını beklemeyen 15. günden sonra işlere geri dönen, hamileliğinde yaklaşık 7 kilo alan ve bunun 3 kilosu ile Yakup Can’ı kucağına alan, evde kendi kendimi dinleseydim kesin ben de sorunlu bir hamilelik geçirirdim ama öyle bir vaktim yoktu diyen, planlı isteyerek çocuk sahibi olan, ertelememek gerektiğini düşünen, işlerde illaki yoluna girer diyen, hala çok heyecanlı ve hevesli olan Yasin Esirgenç’in eşi Özlem, "Bol hareket kolay doğum." diyor…

Fotoğraf: Event's Hill Photography

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...