***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

16 Aralık 2013 Pazartesi

Dremel ile keyifli bir workshop gününden...

Dremel yani Bosch Elektrikli Ev Aletleri’nin Hobi Markası yeni bir yılın öncesinde, kendimize ya da sevdiklerimize el emeği hediyeler verelim diye İMA (İstanbul Moda Akademisi)’ne misafir etti bizi.
 


















Neyi nasıl yapacağımızı bilemeden gittiğim bu workshop’ta son derece keyif dolu vakit geçirdim. Dremel ailesi ile tanıştıktan sonra, onların pratik el aletleri ile yaratıcılığımı konuşturarak; güzel bir saksı, süper bir çerçeve yaptım kendime. Aslında bir de bardağı işleme işimiz vardı ama ben onda pek de başarılı olamadım doğrusu…

Neler neler yaptım öyle…
En son lisedeyken suluboya fırçasını elime almıştım her halde. Önümdeki masada boyalar, paletler, süsler durunca hemen işe koyulmak istedim veee saksımı boyamayla başladım. Pembe ve mor rengi tercih ettim. Böylelikle ruhumu ifade eden hem eğlenceli hem de şeker tadında bir saksıya sahip oldum. Onu kurumaya bıraktığım vakit, fotoğraf çerçevesini yapmaya başladım. Aslında onun etrafını boyayacaktım ama kurumama ihtimalinden dolayı boyasız olarak yeni yılın sembollerini sağına soluna yapıştırmayı tercih ettim. Güzel bir çerçeve çıkardığımı düşünüyorum ortaya. Aslında çerçeveyle işim bitmişti ama son anda gördüğüm o mor tüyler kanıma girdi ve bir tane daha fotoğrafta da gördüğünüz gibi “Mor tüylü” çerçeve yaptım kendime. Son olarak bir de cam işleme işimiz vardı ki sormayın gitsin. Neden mi? Beceremedim ben onu, çiçek çizmeye çalışırken karman çorman bir şeyler ortaya çıktı. Onun fotoğrafı yok :=) Tabi tüm yapıştırma ve çizme işlemlerini Dremel’in minik hobi ürünleri ile yaptığımı da belirtmeme gerek yok galiba :=)

İki saatten fazla zamanımı geçirdiğim bu workshop’ta çok eğlendim… Arada bir de olsa hobilerimizi işleme geçirmeye çalışın derim mutlaka. Strese de iş yorgunluğuna da kafa dağınıklığına da kısacası ruhunuza da iyi gelecek bir hobi candır.

Evimizdeki her parçayı değerlendirebileceğimizi bir kez hatırlatan Dremel markası’nın yani Bsoch Elektrikli Ev Aletleri Hobi Markası’nın bir de 40’dan fazla ilham verici fikirlerden oluşan “İlham Kitabı” olduğunu da hatırlatarak Caretta İletişime, Bosch Dremel Ailesine ve fotoğraflar için Eser Köse'ye teşekkür ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...