***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

18 Kasım 2013 Pazartesi

Bilgi Eğitim Sertifika Programları başlıyor

İstanbul Bilgi Ünviversitesi bünyesinde "Yaşam Boyu Eğitim Merkezi" olarak yer alan Bilgi Eğitim; bireysel, kurumsal ve profesyonel gelişime yönelik programlar sunmaktadır. Değişim, gelişim ve ilerlemenin vazgçilmez bir ihtiyaç olduğu günümüzde, farklı iş ve alanlarından farklı yaş gruplarına gereksinimler doğrultusunda en uygun programları hazırlayıp uzman kadrosuyla eğitimler geliştirmektedir. Mesleki, kurumsal ve bireysel eğitim programları hakkında detaylı bilgi almak isterseniz sitelerine www.bilgi-egitim.com'a tıklayabilirsiniz. Ben bu dönem "Yaratıcı Yazarlık Atölyesi"ne yazıldım ve süper gidiyor. Atölye bittikten sonra notlarımı sizlerle paylaşıyor olacağım elbetteki siz de ikinci dönem belki kayıt yaptırırsınız ki gidin derim mutlaka...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...