***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

10 Ocak 2012 Salı

İspanya'dan, Ülker Hero Baby fabrika gezisinden notlarım

Sizlerin bebeklerine yedirdiği güvenilir mama markalarından biri olan Ülker Hero Baby’nin üretim yerlerini görmek ve sizlere de “güvenle bu mamaları alabilirsiniz” demek için İspanya-Murcia’daki AR-GE merkezine gittim aralık ayında. Daha çok sayıda bebeğin, sağlıklı beslenme ürünlerine ulaşabilmesi için uluslararası kalite standartlarında hazırladığı ürünleri doğru ve ulaşılır fiyat politikası ile siz annelerin yanında olduğunu söyleyen Ülker Hero Baby yetkilileri; sağlıklı beslenme ile sağlıklı hayatı desteklemeye devam edeceklerini belirttiler. Aslında durumu özetleyen çok güzel bir sloganları var: “Annesi onu dünyaya getirdi, biz ona dünyayı veriyoruz.” Ben gittim, gördüm ve sizlere aktardım. Seçimler ve tercihler sizlerin. Her zaman dediğimiz gibi ilk altı ay anne sütü veriyoruz mutlaka!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...