***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

***

...

20 Ocak 2011 Perşembe

Espresso ve Konyaklı Kuru Üzümlü Truffle yaptım

Tüm işlerin yoğunluğunu bırakıp 18 Ocak Salı günü Ford’un C-Max ve Grand C-Max araçlarının tanıtıldığı toplantıya gittim. Daha doğrusu Ford araçları her birimizi işyerlerimizden alıp Kanlıca Aji Otel’e götürüp Ford ailesinin iki yeni ürününü anlattılar. Okumaya devam çikolata deneyimim yazının sonunda :)

Burada benim en çok dikkatimi çeken ki park etme konusunda beceriksiz olmamdan kaynaklı sanırım bu. Aracın kendi kendine park ediyor olması oldu. Bayanlar, park edemediğiniz için sürekli birileri tarafından söylenilen kişiler bu araç tam bizlik diyorum şiddetle. Araç özelliklerinden anlamam o kısımla ilgili size ben bir şey diyemeyeceğim ama  http://www.ford.com.tr/yenicmax/ Sitesine girip her türlü bilgiye ulaşabilirsiniz. Ben her iki arabanında şeklini, konforunu çok beğendim Mesela kalabalık aileler için yapılan Grand C-Max 7 kişilik bir araçken birden iki kişilik ve arkasına yük koyabileceğiniz bir hal alıyor. Tüketicinin isteklerine göre her şeyi düşünen Ford’un yeni iki arabasını da ben sevdim. Ama yine belirteceğim ve yaşasın diyeceğim bu kendi kendine park etme olayına.

Neyse toplantı ve kahvaltımızın ardından Riva’daki (Aşk-ı Memnu dizisinde Bihter ve Behlül’ün aşkını yaşadığı) Taş Ev’e geçtik. Yer hakkında küçük küçük bilgiler vereyim hemen size. Ekrandaki gibi kocaman bir yer değil ama çok çok güzel. Manzarası da harika… Görülmeye değer yani.

Ford ailesi araçlarının tanıtımı için düzenlediği bu toplantıda ayrıca bizleri mutfağa sokarak kendi çikolatalarımızı yapma şansı da verdi. Resimlerden de göreceğiniz gibi son derece keyifli geçti zamanımız. Her şey hazır bir şekilde önünde olunca ve yaptıktan sonra da toplaması olmayınca çok çok daha güzel oluyor her şey. Mutfağa girip bir şeyler yapma konusunda biraz beceriksiz olsam da şefimizle birlikte gayet lezzetli çikolatalar yaptık ve de afiyetle yedik…

Etkinliği düzenleyen Ford’a ve Mese İletişim’e teşekkürler ;)

12 yorum:

  1. ooo süpermiş fotolara bittim zaten : )

    YanıtlaSil
  2. Bende önce fotoğrafı inceledim. Wayy canına Aslıhanın nekadar profosyonel mutfak gereçleri var diye bakıyordum :) Yazıyı okuyunca anladım otelin mutfağı olduğunu :)Araç gereçler kimin olursa olsun senin eserin ortada vallahi aslıhancım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. kuzeeeen bak canım çekti şimdiii :)) harika görünüyor

    YanıtlaSil
  4. çikolataya bayılırımmm,harika görünüyorlar.Afiyet olsun

    YanıtlaSil
  5. aman allahım o nasıl güzel bişiyyy:)

    YanıtlaSil
  6. becerikli arkadaşım elinede çoook yakışmışş çook keyif aldığın herhalinden bellii çook lezzetli görünüyorlarr:)

    YanıtlaSil
  7. Mine, Sayın Karaca,Cemile, Rebeltakipte, Zeynep, Derya; çok teşekkür ederim, güzel yorumlar için. Çok keyifli bir gündü. :)

    YanıtlaSil
  8. Aslıcım keşke grand c max bizde olsaydı... artık bizi kimse tutamazdı evde :))) otob.lerde buluşma derdimizde olmazdı atardım hepinizi arabaya ohh ver elini istanbulun her köşesi :)

    YanıtlaSil
  9. Az kaldı canım benim ;) Bak bu doğru işte. Şu park olayını bir çözebilsem :)

    YanıtlaSil
  10. İştah açıcı, a-cık-tım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...