***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

27 Mayıs 2011 Cuma

Annem sen benim yanıma kalansın

“Benim annem güzel annem / Beni al kollarına / Kucağında okşa beni / Ninniler söyle bana” Herkeste ayrı bir yeri olan, klasik ama hiç eskimeyecek belki de her geçen gün daha da anlamlanacak bu sözleri eminimki herkes annesine söylemiştir ya da çizdiği resimlerin yanına yazmıştır. Şimdi bı mısraları okuyan çocuklar; bizi okuyan anneler oldular, büyüdüler ve annelik duygusuyla tanıştılar. Neler hissettiklerini de info@annebebek.com.tr adresimize mail atarak bizlerle paylaştılar. Tüm annelere teşekkür ediyor ve sizlerden de izin isteyerek önce; her zaman her daim yanımda olan “annemin” ve sonra da tüm okurlarımızın Anneler Günü’nü kutluyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...