***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

3 Haziran 2017 Cumartesi

Zuhal Topal röportaj notlarım *Anne Bebek Dergisi 198/Haziran Sayısı



Kanlıca’nın en keyifli otellerinden biri olan Ajia Hotel’in boğaz manzaralı odasında özel olarak dikim yaptırdığımız kıyafetlere bakarak, “Çok şirinler, her şey çok güzel geçer umarım.” düşüncesi içerisinde olduğum bir anda ve tam da saatinde merhabalaştığım isim Zuhal Topal oluyor. Havanın bir açıp bir kapattığı İstanbul sabahında çekimlerimizi gerçekleştirirken çok keyif aldık, çünkü bol bol güldük. Aslında itiraf edeyim kaprisli biriyle karşılaşacağımı aklımdan geçirmiştim. Hislerinde çoğu zaman yanılan ben bunda da yanıldım ve aksine yüzünde gülümseme eksik olmayan “Kahveniz soğudu yenisini isteyelim.” dediğimde olsun sorun değil, içerim diyerek çekime devam eden, kızıyla ilgili bir anne ile karşılaştım ve bakın bu anne ile neler konuştum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...