***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

9 Nisan 2014 Çarşamba

Atların Efendisi İstanbul'da! "Lord Of The Horses"

C.tsi günü Ülker Sports Arena'da "Lord Of The Horses" gösterisi vardı. Söz konusu yeni deneyimlemeler olunca hemen gider ve sizlerle paylaşırım biliyorsunuz. Atların Efendisi; sanat, güç ve gurur dolu bir gösteri... Usta ve atı birleştiren koşulsuz sevgiyi; muhteşem ışık ve görsel şov ile dev bir gösteri haline dönüştüren etkinlikte 60 at vardı.

Endülüs Atları'nın ustalarıyla olan bağı beni son derece etkiledi. Çünkü insanları bile bu kadar eğitemezken o iri yarı atların, narin bir şekilde yere oturmayı öğrenmiş olmaları, gözlerini ustalarından ayırmamaları pek bir manidar geldi bana... Eğitim şart be dostum! Öğle değil mi?

Neyse atlara devam... Benim favorim siyah benekli, kırmızı papyonlu at oldu, bu 60 at içinde. Müziğin ritmine uyumu, sağa sola dönüşleri, selam verişi... Çok şirindi.

Kimi atların kurukları up uzun, kimilerinki toplu, kimilerinkine de tost yapılmıştı. O kadar da süslü ve bakımlılardı anlayacağınız...


İspanyol binicilik ustası Miguel Barrionuevo ve Alex Giano'nun ekibiyle birlikte hazırladığı bu gösteriye ailece, çocuklarınızla birlikte gitmenizi özellikle tavisye ederim. Hayvan sevgisini ve hayvanlarla olan ilişkisini kamçılayan bir gösteri izliyor olacaksınız çünkü.

Her daim asil olan atların bacaklarını büküp, kafalarını eğerek selam vermeleri, ustalarını çok iyi takip etmeleri, ışıklar, müzik, şovlar kısacası her şeyin dört dörtlük hazırlandığı bir gösteri ile seçkin Endülüs Atları'nın ustalarıyla olan güzel ilişkisini anlatan Atların Efendisi gösterisini ben geçen c.tsi Ülker Sports Arena'da izledim. 11 Nisan itibariyle de Ora Arena'da sizlerde izleyebilirsiniz.


Atların Efendisi gösterisindeki biniciler ekibinde Barrionuevo'nun yanı sıra Alejandro Barrionuevo, Alex Giona, Manolo Zumariva, Ricardo Navas ve Voltige Sherzod Mamatov da yer alıyor.

Bilet fiyatları:  VIP-Tam 198.00 TL, Çocuk İndirimi 144.00 TL

1. Kategori-Tam 132.00 TL, Çocuk İndirimi 96.00 TL / 2. Kategori-Tam 100.00 TL, Çocuk İndirimi 73.00 TL
3. Kategori-Tam 78.50 TL, Çocuk İndirimi 57.50 TL / 4. Kategori-Tam 39.50 TL, Çocuk İndirimi 29.00 TL

Detaylı bilgi için: www.lordofthehorses.org

2 yorum:

  1. ooo benım çocuklar bayılırdı bu gosterıye. bıraz pahalıymış ama cocuklaırn sevıncıne değer ;) teşekkürler güzel paylaşım ıcın.

    YanıtlaSil
  2. İnanamıyorum sen de mi oradaydın!!! Hem de aynı gece!! Çok üzüldüm şimdi seni orada göremediğim için:(
    Ben de eşim ve Murat için gittim. Murat sonuna kadar büyük bir heyecanla izledi. Seninle minicik bir kahve sohbetinde buluşabilmeyi çok isterdim orada. Sevgiler, Nurten Karahan

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...