***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

5 Temmuz 2013 Cuma

Anne kız World Travel Channel ekranlarındaydık!

Televizyonda kanalları sıkıntıdan değiştirdiğim vakitlerin birinde Elif Tapan'ın 44 Tabak Aşk programını keşfettim World Travel Channel'da. Kendisini yemek kitaplarından dolayı tanırdım ancak program yaptığını bilmiyordum. Merakla izledim ve beni yerimden kaldırıp bilgisayar başına oturmamı sağlayan "Siz de sevdiklerinize sürpriz yapmak ister misiniz? cümlesine evet diyerek formu doldurdum. Aradan çok geçmeden arandım, davet edildim ve keyifli bir gün geçirdim. Daha doğrusu geçirdik...
Anneme domates çorbası ve risotto yaptım... Evet evet ben yaptım, anneme güzel bir sofra eşliğinde sundum üstelik. Beğendi yani en azından bana öyle söyledi keyif dolu yüz ifadesiyle. Annem için de hayatında değişik bir renk oldu program, ikimize de çok güzel bir anı kaldı geriye. Tüm ekibe teşekkür ederim... Çekimin tamamını bir sonraki postumda paylaşacağım, teaser'la idare edin şimdi :=) Siz de katılmak isterseniz eğer buraya tıklayabilirsiniz...

44 Tabak Aşk - 15 Haziran yayınından...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...