***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

20 Haziran 2013 Perşembe

Anne Bebek Dergisi 150/Haziran Sayısı

150. sayımızı raflara yerleştirdiğimiz vakit ülkemizde de özgürlüklerimizin geri kazanımı için Gezi Parkı olayları gündeme gelmişti. Durum böyle olunca 150. yani Haziran sayımızı şimdi paylaşabiliyorum sizinle. Bağımsız bir dergi olarak 150. sayımıza ulaşmanın mutluluğu ile tüm okurlarımıza teşekkür ederiz. Ben de 100. sayı itibariyle Anne Bebek Dergisi'nin bir ailesi olmaktan son derece mutluyuuum :=)

2 yorum:

  1. merhabalar,hamilelik dönemimde tek tük takip ettiğim bloğunuzun artık sıkı takipçisi olucam sanırım. Bir minik kalp hayatımızı nasıl değiştiriyor anca farkına vardım. Artık raflarda moda dergileri yerini bebek dergileri almsı da cabası.ben de bloğuma beklerim.
    aycelcehayat.blogspot.com
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Nice güzel sayılara olsun. Ben de bir dergi de çalıştığımdan nasıl bir mutluluk olduğunu tahmin edebiliyorum. Paylaşımlarınız çok sıcak ayrıca siz de öylesiniz. Anne değilim henüz ama umarım birgün tadarım..Sevgiler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...