***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

24 Kasım 2012 Cumartesi

İlk çizgiler, ilk harfler...

Her öğretmen mükemmeldir diyemeyeceğim, her biri bana çok şey kattı da. Ama ben bazı öğretmenlerimi çok sevdim, onlarla hala görüşüyor olmak, sohbet etmek keyifli.

Her birininin karakteristik özellikleri vardı. Ortak noktaları öğretmeye meraklı yapılarıydı ama.

"Büyüyünce ne olacaksın?" dediklerinde hiçbir zaman öğretmen olacağım demesemde, saygı duydum ben bu mesleğe hep.

Fiş defterimi hala saklarım, ilk yazı defterimi de. Çizdiğim şekillerden harfler yapmayı öğreten ve sonrada bu cümleleri bana kurmamda yardımcı olan öğretmenlerime teşekkür ederim.

İlkokul öğretmenim Ensar Yazar, Ortaokulda İnkılap Tarihi dersimize giren Seda Karaboğa, Lisede Edebiyat dersime giren Neslihan Bayram Yavuz ve Üniversite de Reklamcılık dersime giren Sercan Karabatak Hocam'a sonsuz sevgiler...

Atanamayan ve heyecanla "Öğretmenim, bu özel gününüz kutlu olsun!" cümlesinin kendisine kurulmasını heyecanla bekleyen öğretmen adayı mezunlarla birlikte, Atatürk'ü öğretmeyi kendine ilke edinmiş, meraklı, araştıran, eğiten, tüm öğretmenlerimizin ÖĞRETMENLER GÜNÜ'nü kutlarım.

5 yorum:

  1. Çok güzel ve anlamlı olmuş , tüm öğretmenlerin ve öğretmen adaylarının günü kutlu olsun

    YanıtlaSil
  2. İyi öğretmenler bir ömür boyu unutulmuyor gerçekten.İzini kaybetmiş olsak da sevgisini yüreğimizde taşıyoruz:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. öğretmenlik mesleği gerçekten çok kutsal bir meslek anne olanlar okula gönderdiklerinde bunu daha iyi anladıklarını söylüyorlar tüm öğretmenlerin öğretmenler günü kutlu olsun. Fişlerini saklaman ne güzel ileride çocuğunuza anı olarak verirsiniz

    YanıtlaSil
  4. Bir öğretmen olarak çok teşekkür ediyor ve bu mesleğin ülkemizde hakettiği yerlere gelmesini temenni ediyorum.

    YanıtlaSil
  5. Sayfanızı ve yazınızı şimdi gördüm Aslıhan Hanım..Samimi ve süsten uzak duygularınız hoşuma gitti..Ben de bir öğretmenim yazdıklarınızı saygıyla karşılayan..iyi çalışmalar..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...