***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

25 Temmuz 2011 Pazartesi

Renga renga rengareeeenk: sun.day.sky fest


Santralistanbul ve showshow’un işbirliği ile düzenlenen sun.day.sky fest. yani ücretsiz kent festivali 3. yılında da bir sürü etkinliği ve aktiviteyi bünyesinde barındırdı.
Gitmeyenler, duymayanlar, bilmeyenler, seneye gitmeyi düşünenler için sun.day.sky’de kimler ve neler vardı anlatayım hemen…

Müzik gruplarının canlı performansları, genç tasarımcıların son koleksiyonları,  markaların ilginç ürünleri, DJ’lerin performansları, Plak Pazarı’nın bağımsız ve alternatif plak dükkanları, santralatölye’nin çocuklar için tasarladığı atölye ve oyun alanı, Özgür Hisset Alanı’nın aktiviteleri, açıkhava film keyfi…



Sıkıcı C.tsi akşamı…
Geçen sene son derece keyif aldığımdan dolayı “bu sene de kesinlikle gitmeliyim” diyerek tuttum festivalin yolunu. C.tsi akşam, Pazar günü de gündüz keşfe çıktım alanı. C.tsi akşam açıkhavaya olan tutkumdan dolayı, film izlemek için gittim ama son derece pişman oldum, çünkü adını bile hala bilmediğim bir film, üstelik alt yazı hadi onu da geçtim hiçbir şekilde ilgi çekici olmayan bir filmi küçücük bir ekranda bir sürü insana izletmeye kalkmışlar. İlk başta film izlemek isteyen kişi sayısı bir hayli fazlayken film ilerledikçe birer birer insanlar gitmeyi tercih etti ki bunlar arasında bende vardım. Çimenlerin üstünde, açıkhavada keyifli bir filmle akşamımı geçirmeyi planlarken tam tersi bir akşamla karşılaştım.
Keyifli Pazar günü
Veee güneş battıktan sonra Aslıhan yine festival alanına gitti. Ciddi anlamda bir kalabalık vardı. Sanırım insanlar dünden evlerine gitmemişler, çimenlerin üzerinde keyfi yapmaya devam etmeyi tercih etmişler.  Sponsor markaların; Limango, Limango Kids, Efes Pilsen, Pinkberry, Mentos, Benefit, Leonardini, Vivident ve Lounge 96’nın kurmuş olduğu stantlarda çeşitli aktiviteler, ürün dağıtımları, ödüllü yarışmalar gibi etkinlikler vardı. Bunun dışında; Bazaar, yaşayan kütüphane, çocuk alanı, motorsiklet alanı, özgür hisset alanı, plak pazarı, uçurtma ve frizbi alanlarında da keyifli dakikalar geçirmeniz için birçok şey düşünülmüştü.

Bu yıl uçurtmamı uçuramadım ama yine de keyifli bir Pazar günü geçirdim.

Arta kalanlar:
^^ Çimenlerin üzerinde, güneşin el salladığı saatlerde oturmak son derece keyifliydi,
^^ Aktiviteler herkese hitap ediyordu
^^ Akşamki atmosfer çok güzeldi ancak film seçimi son derece sıkıcıydı,
^^ Alanların isimleri de etkinlikler gibi akıllıcaydı,
^^ Uçurtmalar geçen seneye göre azdı gökte, çünkü bu yıl sponsor yoktu bu yüzden ücretliydi,
^^ Her telden insan vardı, buna yaş kavramı da dahil,
^^ Son olarak; seneye de gelebilirim türdendi.


    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...