***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

***

...

28 Temmuz 2011 Perşembe

Kuruçeşme'den canlı yayın


Sonunda işler bitti ve Kuruçeşme yolunu tuttuk akşam Zebuş’la birlikte. Hergün birbirinden değerli isimleri konuk eden alanda dün akşam Gülben Ergen vardı. Gülben Ergen’e olan bi hayranlığım yok, güzel ve keyifli bir akşam geçirmek için gittim konsere ki iyiki de gitmişim. Ciddi anlamda eğlendirdi bizi yani en azından ben ve arkadaşım çok eğlendik.
Gelelim detaylara...
Sahne; adına ve pırıltısına yakışır bir şekilde hazırlanmıştı. Bayıldım. Bu pırıltının ortasında, yeni şarkısının klibiyle birlikte start verdi geceye. Şarkı muhteşem, sözler Serdar Ortaç’a ait ve içinde RÜZGAR kelimesi geçiyor. Hemen sahiplendim haliyle. Malum bilirsiniz Rüzgar’ı severim ben. Şöyle demiş Serdar Ortaç: “Aradan geçen yıllara sor/ İki aşık aşkı unutur mu? /Aşkın huzur meleğisin sen, / Rüzgar seni hiç unutur mu?”
Klasik Gülben Ergen tavrı –ki severim ben bu hali- hemen merakla; “Yeni gelin gibi hazırlandım bu gece sizin için, eee beğendiniz mi kahve mi? Köpüklü olmuş mu?” diyerek yorumları aldı. Evet gerçekten de gelin gibiydi sahnede beyaz elbisesiyle ve evet kahvesi XXL köpüklüydü, aldık gitti. Dolu dolu geçen birinci bölümün ardından ikinci yarıya da gene şık bir kıyafetle ve “Yalnızlık” şarkısı ile başladı ki bu şarkı Fettah Can’a ait olduğundan onu da sahneye davet etti, birlikte söylediler muhteşem bir şekilde.  Bunun yanı sıra; Ziynet Sali, Linet, Tan, İclal Aydın, Nihat Odabaşı gibi birçok ünlü de yine Gülben Ergen dinlemeyi tercih edenler arasındaydı.

Şarkılara devam…
Hayatımın şarkısı dediği Mahsar Alanson imzalı olan “Tam ortasındayım hayatın…” şarkısını çok içten söyledi gerçekten ki zaten yeterince duygu yüklü ve anlamlı şarkı… Başka bir şarkı vardı ki onda da magazinciler haber yapmasın diye şarkı arasında hemen bir açıklama yaptı ki o da “Teşekkür ederim” şarkısı içindi. “Aman çocuklar sakın sakın anlamlandırmayın. Bu şarkı on yıl önce Şehrazat tarafından yazıldı, e malum ben de dokuz yıl önce evlendim…” cümlelerini de araya sıkıştırıp şarkısına devam etti.

Geriye ne kaldı?
Gidilesi bir konser, dinlenesi şarkılar vardı.
Bu kadar eğleneceğimi tahmin etmemiştim, tavsiye edilir gitmeyenlere.
Kuruçeşme zaten tarifsiz bir yer.
Canlı performansı güzeldi.
Mimiklerini mükemmel kullandı şarkılarını okurken.
Her sanatçı gibi son şarkısını hoşça kal deyip, tekrar gelip söyleyenlerdendi.
Akşama bence damgasını vuran şarkı Çilekli ve yeni şarkısı idi.

BKM’ye teşekkür ederim bu güzel gece için.

1 yorum:

  1. çok iyi anlatmışın geceyi...
    bende teşekkürlerimi sunmak isterim öncelikle sana teşekkürlerimi sunarım bu güzel gece de sana eşlik etmek için beni davet ettiğinden, sonra dilay hanıma ve tabi ki okuması umudyla Gülben Ergen'e ve orkestrasına çok çok çok eğlendiğimiz bir geceydi... fan larından değilim belki ama şunu iyi biliyorum gülbenin seslendirdiği her şarkıyı ezbere biliyorum ve hepsi birbirinden ayrı anlam taşıyan muhteşem şarkılar en çokta taa eskilerden lise yıllaırmdan kalan ve klasikleşmiş şarkısı " kandıramazsın beni" süperdi.. canlı canlı eşlik etmek daha da keyifliymiş her ne kadar "selam yalnızlık ben geldim demek" keyifli olsada artık bozalım şu yalnızlığımızı :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...