***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

10 Şubat 2011 Perşembe

Cem Adrian Röportajı

"Gitmek yenilmek değildir, kazanmak da. Gitmek, gitmektir işte, hepsi bu!" Ben bu şarkıyla tanıdım Cem Adrian'ı ve ben de apayrı yeri vardır "Nereye Gidiyorsun?" şarkısının ... Sırf bu şarkıyı canlı dinlemek için konserine gittiğimi de bilirim o derece yani... Şimdilerde yeni çıkardığı "Kayıp Çocuk Masalları" albümü çok fazla konuşulan Cem Adrian ile kısa bir söyleşi gerçekleştirdim. 


Cem Adrian, kendini en sevdiği bir şarkının sözleriyle ifade ederse, hangi sözleri seçerdi? 

 Ben bir kelebeğim… Yarın öleceğim… Kanatlarım emanetti… Çırılçıplak gömüleceğim

Cem Adrian'ın nasıl bir iç dünyası var?

En net özetiyle 'Değişken'
Müzikle haşır neşir oluşunuz ortaokul döneminizden beri gelmekte. Çok uzun bir süreç bu. Nasıl geçti, şu anda istediğiniz noktada mısınız?
Müziğini özgürce yapıp insanlara doğru şeyleri sunabilmeyi amaçlayan bir müzisyen olarak bu kadar bağımsız bir noktada olmaktan dolayı çok mutluyum...

Cem Adrian müziğini, tarzını nasıl yorumluyor?
Kisisel ruh hali müziği.

Siz duygu yoğunluğu fazla olan birisiniz. E peki hayatınıza dahil olacak, sizinle hayatı

"Hayatımdaki kişi… :)" Sanırım benim gibi olmamalı. 

"Kayıp Çocuk Masalları" albümü ne kadar sürede hazırlandı? Adı neden "Kayıp Çocuk Masalları"?
Emir albümümü yayınladıktan sonraki iki yılımdaki ruh halimi ince ayrıntılarıyla anlatan bir album oldu… O iki yıl içerisinde hazırladım. 'kayıp' bir çocuğun arkasından yazılmış masallardı işte.
Cem Adrian şimdilerde yeni fotoğraf makinasıyla çektiği fotoğraflarla uğraşıyor.
Cem Adrian'ı mutlu eden 5 önemli şey; arkadasları,hatıraları, sonbahar, ilkbahar,kış.Cem Adrian en çok yeni sarkılarla uğraştığında mutlu oluyor. Cem Adrian Bilkent konservatuar terk. Cem Adrian ilk konserini Bilkent Üniversitesi’nde  verdi. Cem Adrian müziği nefes almak olarak tanımlıyor. Cem Adrian'ın ilk bestesi adını hatırlayamadığı komik bir şarkı idi.

8 yorum:

  1. Ayy ayy pek heyecanlı keyifle okudum röportajı. Ben çok sever ve dinlerim, bilirsin herhalde:)" Bana Özel, Ben Bu Şarkıyı Sana Yazdım, Yağmur ve sanırım bir de Summertime :) en sevdiğim şarkıları... Ama diğerlerini de yok sayamam...

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel okuman ;) Öğrendim sevdiğini... Dediğin şarkıları dinleyeyim ben de...

    YanıtlaSil
  3. Sacede cd kapağını beğenmedim. Çok itici geldi bana. şarkılar güzel

    YanıtlaSil
  4. Kapağı geçiyoruz bence de şarkılar beğenildiyse amaca ulaşılmıştır...

    YanıtlaSil
  5. cem adrian!! elini attığı herşey büyülü bir güzellik kazanıyor adeta... şarkıları,yorumlayışı ve şarkılarını en iyi şekilde ifade ettiği elleri.. muhteşem bir kişilik ve sanırım eşsiz... onu şarkılarında ve sonra da röportajlarında tanıyabiliyorum ancak :( net ve başarılı bir röpartaj olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Aslıhan hanım sizinle özel bierşey konusmam gerek mumkun mu ?

    YanıtlaSil
  7. Dergi ve blog hakkındaki her türlü düşüncenizi aslihan-gunduz@hotmail.com adresime mail atarak bana ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. en sevdiği renk neymiş :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...