***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

22 Mayıs 2017 Pazartesi

İşinizi sevin, iş kolik olmayın!

Nasıl bir cümle ile yazıma başlayayım diye epey bir düşündüm. “İşimi çok seviyorum” desem basit ve bi o kadar da net olur mu ki acaba dedim. Sonra peşi sıra bir sürü cümle geldi; yazdım sildim, yazdım sildim ve şu an okuduğunuz bir giriş ile başlamaya karar verdim. Hayır ya ben karar vermedim, kelimeler bu şekilde birleşip cümle oldular aslında. :=) Aklımda başında merak etmeyin, bu da benim yazı tarzım, eğer sevdiyseniz aşağıda aynı dilde yazılmış güzel cümlelerim var, okur musunuz?
Yazımı okumak için tıklayın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...